یادنامه های من

به نام خدا

1398/8/13 16:13
نویسنده : فاطمه
161 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای خوبم.

راستش از پارسال به فکر این بودم که خاطرات خودم رو یه جا ثبت کنم.فکر می کردم شاید بعد ها برای عزیزانم هدیه خوبی باشه.

فکر می کردم شاید فرزندانم در آینده مشتاق باشن تا از تجربیات مادرشون باخبر باشن و منو بهتر بشناسن.

که بدونن مادرشون روزس دختر پر شر و شور و گاهی ولوله بود.

به میهن بلاگ و بلاگفا و .... سر زدم.بعد پیش خودم گفتم اگه یه وقت مادر شدم و خواستم خاطرات کودکو ثبت کنم شاید بهتر باشه در ادامه خاطرات خودم باشه و برای همین نی نی وبلاگ رو انتخاب کردم.

باید بگم که در حال حاظر که این پست رو می نویسم و این وبلاگ رو ایجاد کردم من یه عدد کنکوریم.پر از سودا و برنامه.

پر از هدف و استرس.

پر از انگیزه و امید.

از یزدان پاک می خوام به حق بزرگی و پاکیش و رحمانیتش نه فقط من که همه همه همه هم وطنام روزگارشون خوش باشه و دفتر خاطراتشون پر از شادی و خنده و شیرینی باشه.

پسندها (6)

نظرات (5)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
13 آبان 98 21:07
به نی نی وبلاگ خیلی خوش اومدین.
خیلی کار خوبی کردی عزیزم.
من با افتخار وبلاگ شما رو دنبال می کنم. خوشحال میشم وبلاگمو دنبال کنید.
پس شما هم مثل من کنکوری هستین؟
انشاالله توی رشته دلخواهتون قبول شید.
فاطمه
پاسخ
خیلی ممنون.
حتما.
بله عزیزم.منم امسال کنکور ریاضی می دم.ان شاءالله و همچنین

14 آبان 98 11:43
خوش اومدین فاطمه جون💕💕
ان شاءالله همیشه موفق باشین...❤
ممنون میشم منو دنبال کنید شماهم باافتخار دنبال شدی🌼
فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم.
خیلی ممنون.
بله دنبال شدید.
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
14 آبان 98 18:59
سلام فاطمه چان به نی نی وبلاگ خوش اومدی عزیز
ابچی منم امسال ‍ن‍ور میده هر‍ی امسال ‍‍‍ن‍ور میده تو رشته دلخواهش قبول شه😍
خوشحال میشم به وبم سربزنی دوست خوبم💜
فاطمه
پاسخ
خیلی ممنون.
ان شاءالله همه کنکوریا امسال نتیجه زحمت دوازده سالشون رو ببینن
دنبال شدید
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
14 آبان 98 19:06
بیزحمت این وبمو هم دنبال کنید مرسی🙏🏻❤
فاطمه
پاسخ
بله حتما
نازینازی
14 آبان 98 19:20
عزیزم خیلی خوش اومدی
دنبالت کردم ممنون میشم دنبالم کنی🙏🙏
فاطمه
پاسخ
سلام خیلی ممنون.
بله دنبال شدید