یادنامه های من

دلم هوش نوشتن کرد

1398/9/22 19:16
نویسنده : فاطمه
454 بازدید
اشتراک گذاری

دلم هوس نوشتن کرده هر چند که زیاد وقت ندارم گوشیمو تحویل مدرسه دادم تا بعد کنکور خدا می دونه چقدر وقتم باز شده.

این چند وقت برنامم فشرده تره آخه تراز قلمچی باب طبعم نبود امتحان بعدی بیست خرداده.

برای امتحانات ترم مدرسه قراره پانسیون مطالعاتی بشه تا ساعت هشت شب.شاید شرکت کنم.

هفت ماه مونده تا کنکور این روزا یه طوری شدم خیلی چیزا برام اهمیت قبل رو نداره. این موضوع خیلی اذیتم می کنه.خودمو قانع می کنم که شاید به خاطر کمبود وقتم اما خب چمی دونم.

دیروز به بچه ها می گفتم اولین روزی که چایی دبیری رو دفتر خوردم حتما بتون شیرینی می دم.نوشتم که یادم نره 

امسال زنگ دینی هر هفته بچه ها شیرینی می دن هم دینیمون خوشمزه تره همم بین خوردن کیک و شیرینی کلی گپ می زنیم.هفته بعدم من به نیت سال مامانی حلوا می برم 

چه زود دو سال شد.

شنبه هفته پیش امتحان هندسه داشتیم و خانم مفخر مثل همیشه یادش رفت ما هم چیزی نگفتیم.حالا خانم ناراحت شد اما واقعا کار ما اشتباه نبود. ایشون باید برنامشون یادشون می بود.

چیزای دیگر هم هست که بعدا می نویسم.

پ.ن : چقدر این نوشته هر دم بیله

 

پسندها (10)

نظرات (7)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
22 آذر 98 19:21
به امید موفقیت های همیشگیت قشنگم❤
فاطمه
پاسخ
ممنون گلکم
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
22 آذر 98 19:42
امیدوارم به همه آرزو های قشنگت برسی
فاطمه
پاسخ
مردی زهرا جان.
همچنین
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
22 آذر 98 20:49
عزیزم امیدوارم بعد از چند ماه بعد از ۷ ماه خبر قبول شدنتو تو نی نی وبلاگ بنویسی😉💖
امیدوارم تراز قلمچی ات به ترازی که دوس داری برسه😉
انشالله انگیزه ات برگردعه گلمم💜❤
فاطمه
پاسخ
مردی عزیزم از این همه انرژی که بم دادی
•ஐمامان گل های بهشتـــــــــــی•ஐ•ஐمامان گل های بهشتـــــــــــی•ஐ
23 آذر 98 0:07
موفق باشی خانم گل🙏💖
فاطمه
پاسخ
ممنونم
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
23 آذر 98 6:55
امیدوارم هر چی زودتر خبر های خوبی از کنکورت بنویسی گلم😘😘😉😉😘😘😘😘😘😘😘
فاطمه
پاسخ
ممنون
مامان سیلوانا جون مامان سیلوانا جون
23 آذر 98 12:11
http://ciitoo.ir/News/%D8%B4%DA%A9%D8%B1-%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%B5%D8%AD%DB%8C%D8%AD
اینجا نشون میده چطوری به روش صحیح شکر گذاری کنید تا نعمت بیشتری وارد زندگیتون بشه 
فاطمه
پاسخ
ممنون
نازینازی
23 آذر 98 21:04
عزیزم ایشالله که نتیجه این زحمات رو زودتر ببینی و کنکورت هم عالییی بدی😇😊
ایشالله که همیشه حال دلت خوب باشه🙏😇
فاطمه
پاسخ
مریی عزیزم.