یادنامه های من

مادر بزرگ خوبم.

1398/8/16 17:03
نویسنده : فاطمه
857 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی دلم هواتو کرده.یاد دو سه سال پیش افتادم.نزدیک تولدم.مثل حالا تو بودی اولین کسی بودی که تبریک می گفتی.اولین کسی بودی که صدقه دور سرم می گردوندی.

می دونی تو حسرت چیم؟وقتایی که بغلم می کردی آخ که چه لذتی داشت.چه کیفی داشت نمی دونم خدا اون لحظات رو جز عمرم حساب می کرد؟آخه انگار تو فردوس برین بودم.

آی مامان جون حسرت چیزی به دلم نذاشتی.بیشتر از بقیه نوها هوای منو داشتی همیشه دستمو می گرفتی و کنار خودت می نشوندی برنامه های چیده بودم من.

هر سال هر کدوم از دختر داییا که کنکوری بودن از عید به بعد میومدن پیش تو درس بخونن.تو هم هواشونو داشتی.مامان جون منم دلم می خواد.منم کنکوری شدم.دوازده سالم بود که می دیدم چطور به فریده می رسی گفتم کاش زود تر نوبت منم بشه.مامانی منم امسال کنکوری شدم مهمون نمی خوای؟

دلممم برای عطر تنت تنگ شده.برای وقتایی که فارغ از هر چیز برام تعریف می کردی برای وقتایی که با بابا رضام دعوا می کردی و من از ته دلم می خندیدم.

خوب من عزیز من عزیز جونم تا کی با حسرت به نوه ها و مامان بزرگا نگاه کنم؟تا کی زیر زبونم مزه دستپختتو مز مز کنم تا کی تو فکر بغل کردنت باشم.کاش این قدر زود نمی رفتی.کاش این قدر سریع نمی رفتی.مامانی عجلت برای چی بود؟مگه از آرزوهات برام نمی گفتی.مگه نمی خواستی من معلم شم؟مامانا امسال سالیه که همتم برای همین چیزا گذاشتم.مامانی فقط تشویق و رضایت تو رو می خوام.

کاش داشتمت.کاش بودی برام.کاش و کاش و کاش.

پ.ن: ببخشید اگه کسی ناراحت شد.نا خوداگاه دل تنگ عزیزم شدم.

پ.ن:شب جمعس.می شه برای اسیرای خاک حمد و فاتحه بفرستید؟

پسندها (7)

نظرات (6)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
16 آبان 98 17:16
عزیزم خدا رحمتشون کنه
روحشون شاد و قرین آرامش
می دونم خیلی سخته، خیلی
انشاالله غم آخرت باشه


فاطمه
پاسخ
ممنون.
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
16 آبان 98 17:24
غم آخرت باشه فاطمه جون😊
امیدوارم در آینده معلم خوبی برای بچه ها باشی و آرزوی مادربزرگت برآورده کنی💐❤
فاطمه
پاسخ
خیلی ممنون.
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
16 آبان 98 18:24
آخیی خدارحمتشون کنه وروحشون شاد😔😔
امیدوارم همیشه موفق باشی خواهری،دلت همیشه صبورباشه
فاطمه
پاسخ
مرسی عزیز دلم.
ممنون.
ان شاءالله خدا به هممون عافیت بده.
امیرمهدی و مامانامیرمهدی و مامان
16 آبان 98 18:51
خدا رحمتش کنه
فاطمه
پاسخ
خیلی ممنون.
نازینازی
16 آبان 98 18:57
خدا رحمتشون کنه عزیزم ایشالله که جاش تو بهشت باشه😔😔🖤
انشالله غم اخرت باشه🖤🖤
 
فاطمه
پاسخ
ممنونم از هم دردیتون.
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
17 آبان 98 23:50
خدا رحمتشون کنه
مطمئن باش از اون دنیا هم هواتو داره
دعای خیرش همیشه بدرقه ی زندگیته
حواسش بهت هست
هر وقت خسته شدی و کم آوردی بدون منتظر موفقیتته و داره تورو میبینه و دعات میکنه
روحش شاد ❤
فاطمه
پاسخ
خیلی ممنونم از شما.ممنون بابت حرفای قشنگتون.
ان شاءالله شاهد موفقیتای محیا جونو آقا پسر گلتون باشید.