یادنامه های من

۹۸/۸/۲۵

1398/8/25 18:18
نویسنده : فاطمه
193 بازدید
اشتراک گذاری

وایی از امروز.چقدر پر هیجان چقدر سفید چقدر قشنگ.چقدر پر از ترس.

از برف اول صبح بگم یا از آشوب و ترافیک شبش؟یا از امتحان فیزیک بگم؟

صبح که به مناسبت میلاد آقا رسول الله ص و صادق آل احمد ع تو مدرسه اول صبح برنامه بود.یه ساعت.واقعا هم برنامش خوب بود.

بعدشم که امتحان فیزیک.[ توی این دوازده سال یه موضوع خیلی اذیتم می کرد و اون این بود که منی که تو کل ترم درسمو می خوندم و نمرم از بیست کمتر نبود مستمرم با اونی که کل ترم تفریح بود و فقط برای ترم می خوند برابر می شد.برای همین امسال تصمیم دارم تمرکزم رو کنکور باشه و پایانی.مستمر برام در حد هیجده بسه.اما خودم وقتی معلم شدم حتما جمع مستمر و به شاگردام می دم.خودم درد کشیدم.]

زنگ تفریح دوم بود که یه برف پاییزی خیلی قشنگ اومد.چقدر ذوق کردم.چقدر کیف کردم.چقدر ناز بود.الحمدلله.کلی با بچه ها خدا خدا می کردیم که بشینه زمین و تعطیل شیم.

تا ظهر و ناهار که آشوبا بالا گرفت.سر خیابون ما که گلدونای خیابون و ریختن وسط.لاستیک سوزوندن.یگان ویژه سر کوچه پره.(خدا خیرشون بده.خانوادشون خیر دنیا رو ببینن)

مدرسه هم بعضی کلاسا معلما تو خیابون گیر کرده بودن.سرویسا نیومدن دنبال بچه ها و بچه ها با کسایی که خانواده می اومدن دنبالشون برگشتن.

امروز و با همه ترس و استرسش دوست داشتم.

پ.ن:فکر کنم سرما خوردم.

پ.ن:خدا کنه مشکلات کشورم سریع حل شه و مسولامون به خودشون بیاد.

پ.ن:دیگه هیچی.

پسندها (9)

نظرات (6)

𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
25 آبان 98 18:39
فاطمه جون ایشالله تو کنکور موفق باشی گلم💋❤ نرو مدرسه مگه زورع ابجی منم همسن تو ولی بیتوته میره مدرسه نمیره پاسیونش میره تو هم نرو عیبی نداره همه سال اخر تفریحی میرن یا نمیرن❤❤💋💋💋
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
25 آبان 98 19:21
اوه اوه پس امروزت پر از اتفاقات رنگ و وارنگ بوده.
عیب نداره عزیزم.
انشاالله اتفاقات خوب در راه باشه.
مخصوصااا
تعطیل کردن مدارس به خاطر برف.
فاطمه
پاسخ
نه والا.یعنی متوسطه یک تعطیله و ما تعطیل نیستیم.
ولی عیبی نداره سال آخره.می گذره.
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
26 آبان 98 22:09
چه اتفاقات جورواجور و جالب و بامزه ای داشتی ها😉😆😂😆😂😆😊😇😉💚💙💕
فاطمه
پاسخ
تقریبا
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
28 آبان 98 20:45
الهیییی
فاطمه
پاسخ
دختر دلم برات تنگ شده بود خبری ازت نیست.
مامان صدیقهمامان صدیقه
28 آبان 98 23:35
معلمی یکی از  شیرین ترین و البته  حساس ترین شغل هاست
انشالله ک معلم موفقی بشین😘
فاطمه
پاسخ
بله قطعا همینه.
ان شاءالله
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
30 آبان 98 16:43
منم همینطووووور😍😍😍😍
ببخشید درگیر درس ومدرسم😅
فاطمه
پاسخ
😉