یادنامه های من

کنکور قلمچی میان ترم

1398/9/2 21:10
نویسنده : فاطمه
181 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا حسابی ماست و قیمه ها با هم قاطی شده.

از یه طرف هر معلم قرار میان ترم می ذاره از یه طرف دو هفته دیگه قلمچی دارم و اون طور که می خوام نخوندم از یه طرف شش ماه بیشتر به کنکور نمونده و من کلی کار دارم.

حس می کنم حساس تر شدم.شرایط برام خیلی سخت شده.می شه تقریبا بگم که همه شبانه روز در حال بدو بدوم.ساعت دوازده می خوابم و چهار یا سه و نیم پا می شم.

نمی دونم برای میان ترم بخونم یا کنکور و قلمچی.

یه وقتایی اون قدر بم فشار میاد که یه گوشه ای گیر میارم بزنم زیر گریه.

سختیش اینه که باید سعی کنم تو کلاس پر انرژی باشم تا اگه بچه ها هم خسته بودن انرژی بگیرن.

خیلی بشون وابسته شدم.حقم دارم بیشتر از این که خانوادمو ببینم اونا رو می بینم.از کیمیای عزیز و با سیاستم تا ریحانه مهربونم و همشون شدن یه تیکه بزرگ از قلبم.

با همه این سختیا دلم می خواد این روزا آروم و اسلوموشن ترین حالت رو داشته باشه.

دوست دارم از کنارشون بودن غایت لذت رو ببرم.

و این جاست که باید از خودم بپرسم وات د فاز؟

# صرفا جهت تخلیه.

پسندها (13)

نظرات (6)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
2 آذر 98 21:23
ان شاءالله کنکورت عالی بشه مهربون❤
ای جوووونم چقد دل پاکی داری شما،تو این دوروزمونه کمتر پیش میاد کسی دوستشو انقد دوست داشته باشه!
فاطمه
پاسخ
معمولا تو مدارس رشته ریاضی یه کلاسه.برای همین ما سه سال با هم بودیم.دیگه برای هم جون جونی شدیم.
مرسی مبینا جانم.
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
2 آذر 98 22:48
عزیزم انشالله تو هردوشون موفق باشی😘
فاطمه
پاسخ
مرسی عزیزم.
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
3 آذر 98 6:47
عزیزم انشالله در کنکور موفق باشی گلم🌺❤
اره خیلی کمه تو این دوره تو این زمان کسی باهات جون جونی شه
ابجی منم کم دوست داره چون دیگه همه رفابتی شدن😆🤗
فاطمه
پاسخ
ممنونم ازت.
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
3 آذر 98 14:18
آخگفتی. منم دقیقا همینجوری شدم.
اما امیدوارم جفتمون توی رشته های مورد علاقه مون قبول شیم و جوری بشه که خستگی و استرس های این چند ماه از تنمون در بیاد.

فاطمه
پاسخ
وای استرس.یعنی زهرا همه این چیزا یه ور این استرسه هم به ور.خیلی سخته.
مامان صدرامامان صدرا
3 آذر 98 23:58
موفق باشی عزیزم🧡
فاطمه
پاسخ
مرسی خیلی ممنون.
مامانمامان
7 آذر 98 20:04
موفق باشی عزیزم
خیلی به خودت فشار نیار
قرار نیست با درس خوندن سلامتی خودت و به خطر بندازی.
بیش تر مراقب خودت باش😊
 
فاطمه
پاسخ
خیلی ممنونم از شما.
بله حرف شما درسته اما بعدا اگر هر اتفاقی افتاد دلم می خواد بگم همه تلاشمو کردم.چیزی کم نذاشتم.