یادنامه های من

این روزها

1398/9/7 19:59
نویسنده : فاطمه
390 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا خیلی خستم.خیلی وقت کم میارم دایما در حال بدو بدوم.گوشی رو کم کردم.تلویزیونو حذف کردم.از شش عصر تا دوازده و نیم شب تو ایام کار و روزای تعطیل از هشت صبح تا دوازده و نیم درس می خونم یه وقتایی هم از چهار صبح بیدارم.مثل این هفته.چهار شنبه ها رو دوست دارم با خانم داورپناه کلاس داریم.دبیر دینیمونه.بهتر از این بشر نیست.خیلی دوستش دارم.

امروز سر کلاس بچه ها رو قسمتی از تخته یه چیز قشنگ نوشتن:

این روزا دلگرمیم اینه که به سال بعد این موقعم فکر کنم.دل خوشم به این آیه قرآن که می گه بعد از هر سختی آسایشه.هر وقت انرژیم تموم می شه می گم ده سال بخور نون و تره یه عمر بخور نون و کره.

تو تایمای استراحتم از اتاق بیرون نمی رم تا حواسم پرت نشه و تایم پرتی نداشته باشم.عوضش استیل دبیری رو تمرین می کنم یکی از تمرینامم کج وایسادن و نوشتنه.وای که چقدر سخته دستم خشک می شه.

این روزا حال دلم زیاد خوش نیست.دلم گرفتس.روحم خستس.بی قرارشم.هفته بعدم که قلمچیه.

خدا جونم نه از آیندم می ترسم نه از گذشتم پشیمونم نه از حالم ناراضی.همه تلاشم دارم می کنم.اما شدید به کمکت نیاز دارم.شدید یه دل گرمی می خوام.می شه عزیزم منو ببخشه؟می شه امسال بشه اونی که می خوام؟

پ.ن:طی یه تصمیم انقلابی می خوام از امسال حسن استفاده کنم و رژیم بگیرم.کار نامه و گزارششم این جا می نویسم.

باید برنامه رژیمم شش ماهه تموم شه.

پ.ن:سی هفته مونده به کنکور.

پسندها (9)

نظرات (5)

مامانمامان
7 آذر 98 20:13
شما ریاضی می خونی؟
 
فاطمه
پاسخ
بله من ریاضی می خونم.
نازینازی
7 آذر 98 21:44
عزیزمم ایشالله که تو هر رشته ای که دوست داری قبول بشی و امیدارم رتبه کنکورت تک رقمی باشه و همیشه موفق باشی 🤩😇🙏منم دیگه قراره از سال اینده حال تو رو درک کنم و میخوام بهت بگم که استرس نداشته باش ولی وقتی خودم بهش فکر میکنم باعث میشه چهار ستون بدنم بلزره ایشالله که همه اینا رو پشت سر میذاریم و به چیزی که میخوایم میرسیم🙏🙏
فاطمه
پاسخ
مرسی عزیزم.
نه جونم نترس.به این فکر کن که قراره دوازده سال تلاشت نتیجشو ببینی.این چیزا هم زود تموم می شه.اما تو از الان کنکوری بخون اشتباه منو نکن.
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
8 آذر 98 2:46
 آبجی پس شماهم استرس درسی دارین،من ازالان اینجوریم مثل شما کنکوری بشم چی میشه؟حالت رو کاملا درک میکنم خیلی بده که موقع درس خوندن دلت گرفته باشه.امیدوارم نتیجه تمام زحمتاتت روببینی واز شغل آیندت لذت ببری ویاداین روزا بیفتی بخندی.
فاطمه
پاسخ
مرسی عزیزم.
آره متأسفانه من از اول خیلی به درس و نمره اهمیت می دادم.اما خب الان به نظر خودم بهتر شدم.
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
8 آذر 98 8:57
انشالله تو کنکور موفق باشی فاطمه جون🌺
گفتی ۳۰ هفته مونده به کنکور من که کنکوری نیستم ولی استرس گرفتم😷😖
فاطمه
پاسخ
😂😂
مرسی عزیزم.
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
8 آذر 98 10:25
عزیزدلمم
منم دقیقا حال تو رو دارم
به خصوص که اینجا آلودگی هوا هم تمام انرژی و حوصله آدمو می گیره
ولی به قول تو با توکل به خدا میشه سختیا رو پشت سر گذاشت و به آسایش رسید.
امیدوارم بهترینا برات رقم بخوره و حال دلت عالی بشه دوست مهربونم
 
فاطمه
پاسخ
مرسی زهرایی.
آره آلودگی هوا هم حسابی نور و علی نوره.
مرسی ممنونم ازت.همین طور برای تو.