یادنامه های من

این روز ها

1398/11/21 23:05
نویسنده : فاطمه
423 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ثبت نام کنکور کردم. تا به الان این قدر خودمو نزدیک به کنکور ندیده بودم. یکم استرس گرفتم. امروز آقای راعی می گفت اولین فرم رسمی زندگیتون رو پر می کنید. همش یکمکی مونده تا کنکور.

این روزا خیلی تحت فشارم هم روحی هم جسمی خستم. زندگیم روزمره شده واقعا دیگه تاریخ از دستم در رفته. تولد ریحانه و زهرا رو یادم رفته بود. 

یه وقتایی برای این که به برنامه برسم یا شام نمی خورم یا تایم خوابمو کوتاه تر کردم.اما همش می ارزه به هدفی که دارم. 

یه هفته ای هست که بچه های ردیفمون کلا مریضن توشون فقط منو بغل دستیم سالمیم. آنفولانزا گرفتن. 

به شوخی بشون می گم ریاضیا رو چشم کردن. 

پ. ن : اون قدر درگیرم که دیگه گوشیمم نمی بینم.

پ. ن : خدایا شاهد باش همه تلاشمو دارم می کنم. خودت گفتی از تو حرکت از من برکت. خودت گفتی صادق ترین به عهد ها هستی. شرمنده آرزوهام نکن. نه منو نه هیچ کدوم از کنکوریا رو. 

پسندها (5)

نظرات (2)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
22 بهمن 98 14:40
عزیزم انشاالله در تمامی مراحل زندگیت موفق باشی
فاطمه
پاسخ
مرسی زهرا بانو همچنین تو
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
23 بهمن 98 2:35
فاطمه ی مهربونِ من از خدا میخوام همیشه وهمه جا موفقیت همراهت باشه وبهترین ها برات رقم بخوره😍😍😍💋💋💋💋❤❤❤
فاطمه
پاسخ
مرسی عزیز دلم.