یادنامه های من

انا لله و انا الیه راجعون

1398/10/13 10:14
نویسنده : فاطمه
811 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

چگونه باور کنم خبر رفتنت را سردار؟ 😔
پاشو مگر نمی بینی شامیان دور علی را گرفته اند؟
پاشو قوت قلب رهبرم. 
دلم رفته بین الحرمین
کنار علقمه 
بند بند وجودم دم گرفته" ای اهل حرم میر و علمدار نیامد"
پاشو دلمان برای لبخندت
برای بصیرتت
برای آرزوهای شهادتت تنگ‌ می شود
پاشو امیر لشگر ایران
پاشو هنوز فتوحات زیادی باقی مانده
پاشو دلم برای خم ابرویت تنگ شده
برای اخم های پرصلابت برای فرماندهی پر صلابتت 
چگونه باور کنم رفتنت را!؟
آنقدر در کوه ها و بیابان ها به دنبال شهادت گشتی تا آخر تو را در آغوش گرفت
تو شهید زنده بودی و حالا یارانت دورت را گرفته اند
قسم به حرمت حضرت مادر
برای هر قطره خونت باید هزینه ها بدهند
حاج قاسم، بشنو
"بسم الله القاسم الجبارین" را پشت بی سیم می گویند!
علم بر روی زمین نمی ماند

..... 

برای دعای ندبه بیدار شده بودم همین که تلویزیون رو روشن کردم با این خبر تلخ رو به رو شدم.

عزیز برادرم سردار وطنم پاره تن اسلام و ما شهید شده بود.

شهادت هنر مردان خدا است اما هنوز این کشور و حتی این منطقه به این آزاده مرد نیاز داشت. 

شهادت گوارای وجودشون. 

پ. ن: از دی ماه دل خوشی ندارم. چه پارسال چه امسال چه دو سال پیش.

پ. ن:امید وارم خون به ناحق ریخته شده ایشون ثمرش اتحاد منطقه باشه.

پ. ن: تنها چیزی که قلبم رو آروم می کنه اینه که اگه یه قاسم سلیمانی شهید شه ده تا قاسم سلیمانی متولد می شه.

پ. ن: خدا به حق حضرت رقیه.................. 

پسندها (18)

نظرات (10)

بابا و مامانبابا و مامان
13 دی 98 10:26
سردار سرفراز! 🌷راهت ادامه دارد...
خوش به سعادتت
فاطمه
پاسخ
قطعا همین طوره. 
مامان پریمامان پری
13 دی 98 13:24
سردار عشق شهادتت مبارک🌷
فاطمه
پاسخ
تبریک می گم این شهادت رو. 
از دست دادن این بزرگ مرد رو هم تسلیت می گم. 
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
13 دی 98 14:17
شهادتشون برشما هم تسلیت وتبریک❤❤
فاطمه
پاسخ
مرسی عزیزکم. همچنین
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
13 دی 98 14:58
غصه بزرگیه
فاطمه
پاسخ
خیلی خدا بمون صبر بده
مامان فاطیمامان فاطی
13 دی 98 16:29
خدا ب همه ی ما‌صبر بده..راهشون پر رهرو باد
فاطمه
پاسخ
امید وارم. داغ خیلی سنگینی هستش. قدرت باور کردنش رو نداریم
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
14 دی 98 19:10
شهادت سردار دلها بر شما تسلیت باد ...
فاطمه
پاسخ
ممنون از شما و همچنین 
مامانمامان
14 دی 98 20:07
شهادتت مبارک سردار
 
فاطمه
پاسخ
فقدان این بزرگ مرد رو تسلیت می گم
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
16 دی 98 7:30
روحش شاد و راهش پرفروغ
فاطمه
پاسخ
ان شاء الله 
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
17 دی 98 21:12
😢😢😢😢😢😢
فاطمه
پاسخ
🥀
مامان صدرامامان صدرا
20 دی 98 0:18
سردار عشق شهادت برا شما مبارک ⚘⚘😔😔😔
فاطمه
پاسخ
🌷