یادنامه های من

98/9/17

1398/9/17 23:08
نویسنده : فاطمه
368 بازدید
اشتراک گذاری

این چند وقت حالم زیاد خوب نیست رو مود نیستم بهونه گیر و زود رنج شدم.گوشیمو دادم مدرسه و زندگیم توامان شده با درس.

اما نتایج باب طبع نیست.

دیروز مدیر مدرسه سرکار خانم عسلی خواستن یه جو خیلی بدی تو مدرسه ایجاد کنن به این شکل که پنج تا از معاوناین ما رو صف می کردن و پنج تای دیگر به ترتیب ناخن و صورت و اندازه جوراب و رنگ کفشو غیره و غیره رو گیر دادن حدود نیم ساعت کلاس و گرفتن.خانم نوتاش برگشته به دوستم می گه کفش قرمز نباید بپوشی هودیم نپوش(دلیلش غیر منطقی بود نگم بهتره) 

بعدم که هندسه داشتیم و خانم یادش رفت که امتحان بگیره ما هم چیزی نگفتیم.

زنگ آخرم زبان داشتیم بدون این که بگه می خواست امتحان بگیره ما هم کلی اعتراض کردیم که خانم خیلی ناراحت شد بنده خدا از رفتار صبح معاونا تعجب کرده بود و گریه گرفت. 

امروزم جواب قلمچی اومد راضی نبودم به خودم قول دادم حتما تا سری بعد پیشرفت کنم و گرنه بد خودمو تنبیه می کنم.

خلاصه که خیلی کلافم.دلم پره.دنبال بهونم برای خالی کردن خودم بارون امروز بهونه قشنگی بود اما خب من مدرسه بودم و نمی شد.

پ.ن :  وقتی همه کارم با این مدرسه تموم شد و خیالم راحت شد به عسلی و نوتاش می گم که هر وقت بخوام یادتون کنم به نفرین و آه یادتون می کنم.نه فقط من که همه شاگرداتون بد ترین آدم هابی هستید که دیدم رفتارتون بر خلاف ادعا تون هیچ تناسبی با دین محمدی (ص) نداشت.خدا یه جا جوابتونو بده .

می دونم که اگه نگم خودمو نمی بخشم 

پسندها (12)

نظرات (8)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
17 آذر 98 23:28
عزیزدلم
ان شاالله روزهای آینده برات روزهای خوبی باشن
بد به دلت راه نده
میدونم شرایط ممکنه سخت باشه ولی هیچوقت نا امید نباش عزیزم
میگن پشت هر سختی آسونیه
فاطمه
پاسخ
امید وارم
ZAHRAZAHRA
17 آذر 98 23:43
امیدوارم موفق باشی فاطمه جان
فاطمه
پاسخ
ممنون
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
17 آذر 98 23:52
ای جانم عزیزم خودت روناراحت نکن مهربونم،حال روزگار یکسان نیست حتما می گذره
فاطمه
پاسخ
بله همین طوره
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
18 آذر 98 0:05
انشالله حالت بهتر شه فاطمه جونم❤
واسه ماهم همینکارو میکنن خیلی نفهمنن
نفهمی خودشون می رسانن☺☺
فاطمه
پاسخ
مرسی
نگاه
18 آذر 98 0:26
عزیزم مطمئن باش نتیجه تلاشتو می گیری. به امید پیشرفت روز افزونت🦋
فاطمه
پاسخ
پرسی عزیزم
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
18 آذر 98 8:55
اشکال نداره عزیزم . ناراحت نباش😘😘😘
ما هم همین بساط رو داریم 😕😕.
بهمون میگن کفش سفید و قرمز نپوش .😯
آخه یعنی چی 😮😮
ولی اشکال نداره درست میشه😳☺☺☺
فاطمه
پاسخ
راستش خیلی چیزای دیگر هست که نمی شه گفت 
مامان صدرامامان صدرا
18 آذر 98 16:48
دنیا با خوب و بدیهاش میگذره 
فاطمه
پاسخ
واقعا همین.
نازینازی
18 آذر 98 18:26
عزیزم ایشالله نتیجه زحمات و تلاش هایی که این روزها داری میکشی رو زود زود میبینی و حتما موفق میشی🙏😇
ایشاالله که همیشه حال دلت خوب باشه و زود به اون چیزی که لایقشی برسی🙏😇
فاطمه
پاسخ
مرسی عزیزم موفق باشی.